Från 1 april 2017 finns det ett nytt ramavtal för identitetskort. Ramavtal har tecknats med Seriline AB.
Vad ingår i ramavtalet?
Leverantören ska producera och leverera id-kort/behörighetskort för verksamheter som har behov av interna legitimationshandlingar, som på ett säkert sätt visar tjänstetillhörighet för kunder och allmänhet. Ett id-kort med foto och personuppgifter i kombination med pålitliga säkerhetsdetaljer, där beställande verksamhet digitalt via ”gör det skälv”-program eller online-tjänst själv registrerar underlag för önskade id-handlingar. De färdiga id-handlingarna levereras med post till beställaren.
I sortimentet ska tillbehör till id-kort/behörighetskort ingå och normalt finnas i lager. Leveransavgift tillkommer för tillbehör. Leverantören ska även tillhandahålla standardpaket för system/produkter som behövs för egen tillverkning av laminerade kort och helplastkort.
Vem beställer från ramavtalet?
- Göteborgs Stad
- Göteborgsregionens Kommunalförbund
- Räddningstjänsten Storgöteborg
- Lilla Edets kommun
- Mölndals stad
- Partille kommun
- Stenungsunds kommun
- Tjörns kommun
- Öckerö kommun
Vill du veta mer?
I Winst hittar du mer information om ramavtal, leverantör och sortiment. Här gör du din beställning. Om du inte har behörighet att göra en beställning, vänligen kontakta din lokala systemadministratör eller inköpssamordnare. Kundservice når du via 031-366 37 00 eller kundservice@ink.goteborg.se.
Besök Winst via www.proceedo.net (Endast Internet Explorer)
Har du inget eget användarkonto?
Användarnamn: avtal@uhb.goteborg.se
Lösenord: winst