Från 1 februari 2018 finns det ett nytt ramavtal för klottersanering område Hisingen. Ramavtalet omfattar tjänsterna klottersanering, klotterskydd och affischrivning inom Göteborgs Stad. Antagen leverantör är PSI Services AB.
Delområden
Tillsynsdelen: I tillsynsdelen av tjänsten ska tillsyn och erforderlig sanering ske med de intervaller som framgår av objektsbladen (bilaga 9). Vid behov kan det under avtalstiden bli aktuellt att upprätta nya/ta bort och revidera befintliga objektsblad.
Avropsarbeten: Som komplement till tillsynsdelen finns också möjlighet till avropsarbeten på tillsynsobjekten. De ska regleras enligt prisbilagan 4.
Vem beställer från ramavtalet?
- Göteborgs Stads verksamheter
- Göteborgs kyrkogårdsförvaltning
- Göteborgsregionens Kommunalförbund och ISGR AB
- Räddningstjänsten Storgöteborg
- Trossamfundet Svenska Kyrkan
Vill du veta mer?
I Winst hittar du mer information om ramavtalet och leverantörer. Om du inte har behörighet att göra en beställning, vänligen kontakta din lokala systemadministratör eller inköpssamordnare. Kundservice når du via 031-366 37 00 eller kundservice@ink.goteborg.se.
Besök Winst via www.proceedo.net (Endast Internet Explorer)
Har du inget eget användarkonto?
Användarnamn: avtal@uhb.goteborg.se
Lösenord: winst