Från 1 juli 2019 finns det ett nytt ramavtal för klottersanering – område söder. Avtal har tecknats med PSI Services AB.
Vad ingår i ramavtalet?
På detta ramavtal kan du köpa klottersanering, klotterskydd och affischrivning i uppdrag av Göteborgs Stad för område Söder. Ramavtalet består av en tillsynsentreprenad med möjlighet till kompletterande avrop.
Vem kan beställa från ramavtalet?
Avtalsanvändare inom Göteborgs Stad är geografiskt begränsade till ägare och förvaltare till kommunala fastigheter som är belägna i område Söder. För mer information se webbplats: http://www.goteborg.se
Övriga avtalsanvändare:
- Göteborgs Kyrkogårdsförvaltning/Göteborgs Begravningssamfällighet
- Göteborgsregionens Kommunalförbund och ISGR AB
- Räddningstjänsten Storgöteborg
Så beställer du
Beställning görs hos trafikkontorets byggledare som samordnar uppdragen och delegerar till den leverantör som har tecknat ramavtal för området.
Vill du veta mer?
I Proceedo hittar du mer information om befintliga ramavtal och leverantörer. Sök på avtalskategori Klottersanering – område söder. Kundservice når du via 031-366 37 00 eller kundservice@ink.goteborg.se.
Logga in i e-handelssystemet Proceedo (version 9)
Användarnamn: avtal@ink.goteborg.se
Lösenord: proceedo