Från 1 januari 2021 finns det nya avtal inom avtalskategorin cykelbud.
Vad ingår i ramavtalet?
Ramavtalet omfattar cykelbud avseende övertagande, avhämtning, omhändertagande, transport och avlämning samt kvittens av varor, såsom exempelvis dokument, paket, luncher, fikabröd med mera efter beställarens behov.
- Express: Leverans inom 1 timma från beställning.
- Standard: Leverans inom 3 timmar från beställning.
- Under dagen: Bokning före kl. 10:00 med leverans före kl. 17:00.
Leverantören ska erbjuda cykelbud med upphämtning/leverans inom minst Centrala Göteborg (postnummer 411-413), Stigbergstorget, Gamlestaden (t.o.m. Gamlestadens Fabriker), Stampen, Olskroken, Ringön, Frihamnen och Lindholmen.
Vem beställer från ramavtalet?
- Göteborgs stad
- Göteborgsregionens Kommunalförbund och ISGR AB
- Räddningstjänsten Storgöteborg
- Gryning Vård AB
- Stiftelsen Göteborgs sjukhem inklusive ingående stiftelser och bolag
Antagna leverantörer
Bring E-commerce & Logistics AB
Nyheter från föregående ramavtal
Leveransalternativen har ändrade mått, vikter och priser.
Så beställer du
Beställning görs via Proceedo eller Brings kundservice: Telefon: 031-7008100 eller E-post: order.goteborg@bring.com
Vill du veta mer?
I Proceedo hittar du mer information om ramavtalen och leverantören. Sök på avtalskategori cykelbud. Kundservice på Inköp och upphandling når du via 031-366 37 00 eller kundservice@ink.goteborg.se.