Nya ramavtal för däck, regummering och däckservice

Från den 4 september 2017 finns det nya ramavtal för däck, regummering och däckservice. Ramavtal har tecknats med Euromaster inom alla tre avtalsområden. Ramavtalen kommer att visas i Winst allt eftersom de är undertecknade av båda parter.
Vad ingår i ramavtalet?
I ramavtalet ingår däck, regummering och däckservice inom avtalsområden Lastbilsdäck, Bussdäck och Personbilsdäck.
Vem beställer från ramavtalen?
- Göteborgs Stad
- Göteborgs kyrkogårdsförvaltning
- Göteborgsregionens Kommunalförbund och ISGR AB
- Räddningstjänsten Storgöteborg
- Härryda kommun, samt Härryda Energi AB och Härryda Elhandel AB
- Partille kommun
Vill du veta mer?
I Winst hittar du mer information om ramavtal, leverantör och sortiment. Här gör du din beställning. Om du inte har behörighet att göra en beställning, vänligen kontakta din lokala systemadministratör eller inköpssamordnare. Kundservice når du via 031-366 37 00 eller kundservice@ink.goteborg.se.