Från 1 januari 2018 finns det nya ramavtal för hantverkstjänster avseende sanering.
Vad ingår i ramavtalet?
Vilka beställer på ramavtalen?
- Göteborgs Stad
- Göteborgs kyrkogårdsförvaltning
- Räddningstjänsten StorGöteborg
- Göteborgsregionens kommunalförbund och ISGR
Beställarinstruktion
Vid beställning gäller beställarsättet rangordning.
Observera: När ett ramavtal har beställarsättet rangordning behöver du göra en aktiv sortering i Winst. När du vill se vilken rangordning som gäller i Winst klickar du på rubriken Rangordning. Ettan är först i rangordning, tvåan kommer näst och så vidare.
Vill du veta mer?
I Winst hittar du mer information om ramavtalet och leverantörer. Om du inte har behörighet att göra en beställning, vänligen kontakta din lokala systemadministratör eller inköpssamordnare. Kundservice når du via 031-366 37 00 eller kundservice@ink.goteborg.se.
Besök Winst via www.proceedo.net (Endast Internet Explorer)
Har du inget eget användarkonto?
Användarnamn: avtal@uhb.goteborg.se
Lösenord: winst