Behöver du hyra in en socialsekreterare eller biståndshandläggare?
12 februari 2018 började de efterlängtade avtalen gälla för inhyrning av socialsekreterare och biståndshandläggare. Tänk på att använda antagna ramavtalsleverantörer för alla nya beställningar. Detta för att Göteborgs Stad ska säkra en bibehållen försörjning av personal till våra förmånliga priser.
Leverantörer på ramavtalet
- Rent a Doctor and Nurse in Scandinavia AB
- Vårdlänken bemanning och rekrytering Sverige AB
- Framtiden i Sverige AB
- KRONAN KONSULT AB
- Medkomp Vårdbemanning Aktiebolag
Så beställer du inhyrning av personal
Beställning på ramavtalen sker genom en dynamisk rangordning. Fast timersättning per timme för socialsekreterare och biståndshandläggare är lika för samtliga leverantörer.
Förfrågan skickas till samtliga leverantörer och den som får uppdraget är den som:
- inkommer med svar inom utsatt tid
- har kapacitet och kompetens att utföra efterfrågad tjänst
- har högst rangordning.
Vill du veta mer?
I Winst hittar du mer information om ramavtalet och leverantörer. Sök på inhyrning av personal – socialtjänst. Om du inte har behörighet att göra en beställning, vänligen kontakta din lokala systemadministratör eller inköpssamordnare. Kundservice når du via 031-366 37 00 eller kundservice@ink.goteborg.se.
Besök Winst via www.proceedo.net (Endast Internet Explorer)
Har du inget eget användarkonto?
Användarnamn: avtal@uhb.goteborg.se
Lösenord: winst