
Från 1 mars 2019 finns det ett nytt ramavtal för banktjänster avseende betalningsförmedling. Leverantör är Swedbank AB.
Vad ingår i ramavtalet?
Betalningsförmedling samt koncernkonto med kredit på ramavtal utifrån avropande enheters (avtalsanvändarens) behov omfattar bland annat:
- Koncernkontostruktur
- Koncernkontokredit med villkor
- Betalningar, ankommande exkl. utlandsbetalningar
- Utlandsbetalningar, ankommande
- Betalningar, avgående
- Utlandsbetalningar, avgående
- E-faktura avgående till privatperson
- E-faktura ankommande från företag
- Företagsupphandlat Privatkort/Inköpskort
- Swish
Vem beställer från ramavtalet?
- Göteborgs Stad
- Göteborgsregionens Kommunalförbund och ISGR AB
- Räddningstjänsten Storgöteborg
Har du frågor?
Vid operativa frågor vänd dig till Katarina Glimstedt på Stadsledningskontoret. Tel: 031-368 01 99 eller mail: katarina.glimstedt@stadshuset.goteborg.se
Vill du veta mer?
I Winst hittar du mer information om ramavtalet och leverantörer. Kundservice på förvaltningen Inköp och upphandling når du via 031-366 37 00 eller kundservice@ink.goteborg.se.
Besök Winst via www.proceedo.net (Endast Internet Explorer)
Har du inget eget användarkonto?
Användarnamn: avtal@uhb.goteborg.se
Lösenord: winst