Nya ramavtal för visitkort, korrespondenskort och brevpapper
![Foto: Debby Hudson](https://avtalsnyheter.goteborg.se/wp-content/uploads/2018/08/brevpapper.png)
Från 1 oktober 2018 finns det ett nytt ramavtal för tryckning och leverans av visitkort, korrespondenskort, korrespondensblock och brevpapper. Ramavtal har tecknats med Bording AB. Nytt i detta ramavtal är att samtliga produkter som erbjuds är miljömärkta.
Vem beställer från ramavtalet?
- Göteborgs Stad.
- Göteborgsregionens Kommunalförbund och ISGR AB
- Räddningstjänsten Storgöteborg
- Gryning Vård AB
- Härryda kommun, samt Härryda Energi AB och Härryda Elhandel AB
- Lerums kommun, inkl. Lerum energi AB
- Öckerö kommun inklusive kommunala bolag
Så beställer du
Beställning görs via leverantörens eget beställningsverktyg genom länkning via Winst.
Vill du veta mer?
I Winst hittar du mer information om ramavtalet, beställarinstruktion, antagna leverantörer och prislista. Sök på Visitkort, korrespondenskort och brevpapper från 1 oktober 2018. Om du inte har behörighet att göra en beställning, vänligen kontakta din lokala systemadministratör eller inköpssamordnare. Kundservice når du via 031-366 37 00 eller kundservice@ink.goteborg.se.
Besök Winst via www.proceedo.net (Endast Internet Explorer)
Har du inget eget användarkonto?
Användarnamn: avtal@uhb.goteborg.se
Lösenord: winst