Från 1 februari 2020 finns det ett nytt ramavtal för gardiner.
Vad ingår i ramavtalet?
Ramavtalet omfattar leverans av gardiner, draperier och annan inredningstextil för t.ex. avskärmning, och ljuddämpning. Mörkläggningsgardiner och rullgardiner får beställas från detta ramavtal men endast om den övervägande delen av beställningens kostnad utgörs av gardiner.
I leverans ska följande tjänster kunna ingå:
- Rådgivning
- Mätning
- Sömnad
- Montering och hängning av beställda produkter.
Vad ingår inte i ramavtalet?
Solavskärmningsprodukter så som persienner, markiser, rullgardiner, lamellgardiner, plisségardiner, mörkläggningsgardiner, solfilm och fast solskydd ingår inte i det här avtalsområdet.
Antagna leverantörer
- Input Interiör Göteborg AB
- Primetex AB
- Senab AB
Vem beställer från avtalet?
- Göteborgs Stad
- Göteborgs Kyrkogårdsförvaltning
- Göteborgsregionens Kommunalförbund och ISGR AB
- Räddningstjänsten Storgöteborg
- Kungälvs kommun
- Lerums kommun
- Lilla Edets kommun
- Orust kommun
- Partille kommun
- Stenungssunds kommun
- Tjörns kommun, samt Tjörns Bostads AB, Tjörns Miljö AB, Tjörns Måltids AB och Tjörns hamnar AB
- Öckerö kommun inklusive kommunala bolag
Kortfattad beställarinstruktion
Beställningen görs i Proceedo.
- Särskild fördelningsnyckel: För beställningar som beräknas uppgå till 300 000 SEK.
- Förnyad konkurrensutsättning: För beställningar som beräknas överstiga 300 000 SEK
Vill du veta mer?
I Proceedo hittar du mer information om ramavtalet och leverantörerna. Sök på avtalskategori möbler och inredning område gardiner. Om du inte har behörighet att göra en beställning, vänligen kontakta ditt lokala verksamhetsstöd eller inköpssamordnare. Kundservice når du via 031-366 37 00 eller kundservice@ink.goteborg.se.
Logga in i e-handelssystemet Proceedo (version 9)
Användarnamn: avtal@ink.goteborg.se
Lösenord: proceedo