Från 1 septemeber 2025 finns det nytt ramavtal för Namnskyltar.
Ramavtalet för Namnskyltar är nytt för Staden, innan har det legat som ett delområde i Ramavtalet för Kontor -och skolmaterial.
Vad ingår i ramavtalet?
Ramavtalet omfattar:
Tryckning och leverans av namnskyltar med magnet, klämma eller nål i olika former som ska fästas på kläder. I priset på namnskylt ska gravering/ tryck ingå. Namnskylten ska vara färdig att användas.
Ramavtalet omfattar inte
Namnskyltar på väggar, bordskyltar, namnskylt av transparent plast eller med instick, clips, halsband eller klisterlappar.
Kortfattad beställarinstruktion.
Beställningar sker via Punchout, länken till Punchouten finner ni i Proceedo.
Varan ska vara fraktfritt levererad vid ordervärde över 400 SEK. För ordervärde som underskrider detta äger Leverantören rätt att debitera 100 SEK.
Antagen leverantör: 556607–2566 BQ Marketing AB
Vem beställer från ramavtalet?
o Göteborgs Stad
o Göteborgs Begravningssamfällighet
o Göteborgsregionens Kommunalförbund och ISGR AB
o Räddningstjänsten Storgöteborg
o Gryning Vård AB
o Härryda kommun samt Härryda vatten och avfall AB
o Kungälvs kommun
o Orust kommun
o Partille kommun
o Tjörns kommun och de under ramavtalstiden vid var tid existerande kommunala bolagen
o Öckerö kommun inklusive bolag, Öckerö Fastighets AB, Öckerö Rederi AB
Mer information finns i Proceedo när ramavtalet blir beställningsbart vid avtalsstart.
Har du frågor?
Kontakta inköps- och upphandlingsförvaltningen via kundservice@ink.goteborg.se, eller 031-365 00 00 (Göteborgs Stads kontaktcenter).