
Från 19 mars 2018 finns det nya ramavtal för hantverkstjänster – undertak.
Ramavtalens innehåll
Ramavtalen avser undertaksarbeten såsom plåtkassetter, plattor och hygienplattor i bärverk samt montering av ljudabsorbenter.
Även nedmontering av armaturer, detektorer och don. Arbeten utförs ofta i lokaler med pågående verksamhet.
Antagna leverantörer
- Ivar Celander Aktiebolag
- Undertakskillarna i Göteborg Aktiebolag
Vem beställer från ramavtalet?
- Göteborgs Stad
- Göteborgs Begravningssamfällighet
- Räddningstjänsten Storgöteborg
- Göteborgsregionens kommunalförbund och ISGR AB
Beställarinstruktion
Avrop ska göras enligt rangordningsprincipen.
Flera leverantörer kan vid samma tidpunkt komma att tillfrågas för utförande av uppdrag. Den leverantör som är lägst rangordnad,uppfyller ställda krav/förutsättningar och svarar inom i uppdragsförfrågan angivet tidsintervall, tilldelas uppdraget. Vid tillämpning av bestämt antal timmar avropas den leverantör som tackar ja till att utföra uppdraget till den av beställaren angivna tidsåtgången och har lägst rangordning.
Vill du veta mer?
I Winst hittar du mer information om ramavtalet och leverantörer. Om du inte har behörighet att göra en beställning, vänligen kontakta din lokala systemadministratör eller inköpssamordnare. Kundservice når du via 031-366 37 00 eller kundservice@ink.goteborg.se.
Besök Winst via www.proceedo.net (Endast Internet Explorer)
Har du inget eget användarkonto?
Användarnamn: avtal@uhb.goteborg.se
Lösenord: winst