Nytt ramavtal för symaskiner inklusive reparation och service

Från 1 januari 2020 finns det ett nytt ramavtal för Symaskiner inklusive reparation och service. Ramavtalet har tecknats med Bohusläns Symaskiner AB, Bäckebols symaskiner, E.n. produkter aktiebolag och Göteborgs Symaskinsagentur AB.
Vad ingår i ramavtalet?
Ramavtalet avser leveranser av symaskiner inklusive service och reparationer av både nyinköpta maskiner och befintliga maskiner.
Vem kan beställa från avtalet?
- Avtalsanvändare inom Göteborgs stad.
- Göteborgsregionens Kommunalförbund och ISGR AB
- Kungälvs kommun
- Lerums kommun
- Mölndals Stad
- Orust kommun
- Partille Kommun
- Stenungsunds kommun
- Tjörns kommun inkl bolag
- Öckerö kommun
Förändringar från föregående ramavtal
Service på de maskiner som köps under ramavtalsperioden ingår i priset. Nu finns även möjlighet att lämna in gamla maskiner i inbyte när du beställer en ny symaskin, vilket medför ett prisavdrag.
Så beställer du
När du beställer från ramavtalet ska du välja den leverantör som har lägst pris och samtliga beställningar ska göras genom Proceedo. Om leverantören inte kan erbjuda just den produkt som du söker ska beställningen göras hos den leverantör med näst lägst totalkostnad.
Vill du veta mer?
I Proceedo hittar du mer information om ramavtalet och leverantörerna från aktuellt datum. Sök på avtalskategori Symaskiner inklusive reparation och service. Om du inte har behörighet att göra en beställning, vänligen kontakta ditt lokala verksamhetsstöd eller inköpssamordnare. Kundservice når du via 031-366 37 00 eller kundservice@ink.goteborg.se.
Logga in i e-handelssystemet Proceedo (version 9)
Användarnamn: avtal@ink.goteborg.se
Lösenord: proceedo