Nya ramavtal för klottersanering avseende område centrum och väster
Nu är ramavtalen för klottersanering område centrum och väster klara. Ramavtalen omfattar klottersanering, klotterskydd och affischrivning inom Göteborgs Stad.
Vad ingår i ramavtalen?
Ramavtalen avser klottersanering, klotterskydd och affischrivning inom Göteborgs Stad avseende område centrum och väster. Tillsyn och avrop ingår för enskilda objekt.
Tillsynsdelen: tillsyn och erforderlig sanering sker på i förväg bestämda objekt med avtalade intervaller.
Avropsdelen: som komplement till tillsynsdelen finns också möjlighet till avropsarbeten på tillsynsobjekten som regleras enligt prisbilagan för avrop.
Avtalsstart för område centrum är 16 juli 2018.
Avtalsstart för område väster är 1 oktober 2018.
Antagna leverantörer
Område centrum: Lp Entreprenad
Område väster: PSI Services AB
Beställarinstruktion
Tjänsten administreras och samordnas av byggledare som anlitas av Trafikkontoret. Vid behov av klottersanering kontakta därför klotter@systra.com.
OBS! Vid akuta beställningar MÅSTE ni ringa för att säkerställa kontakt.
Vem beställer från ramavtalen?
- Göteborgs stad. För mer information se webbplats http://www.goteborg.se
- Göteborgs kyrkogårdsförvaltning
- Göteborgsregionens Kommunalförbund och ISGR AB
- Räddningstjänsten Storgöteborg
- Trossamfundet Svenska Kyrkan
Samordna klottersanering med andra förvaltare
Objekt som tillhör andra förvaltare än Göteborgs Stad kan finnas insprängda mellan de ytor som Göteborgs Stad förvaltar. För att effekterna av klottersaneringen ska bli så stora som möjligt är det angeläget att åtgärder vidtas samlat inom området. Den leverantör som har uppdraget i ett område ska teckna avtal med andra förvaltare som finns i ronderingens närhet på de villkor och pris som framgår av avtalet om de begär det.
Vill du veta mer?
I Winst hittar du mer information om ramavtal, leverantör och sortiment. Här gör du din beställning. Om du inte har behörighet att göra en beställning, vänligen kontakta din lokala systemadministratör eller inköpssamordnare. Kundservice når du via 031-366 37 00 eller kundservice@ink.goteborg.se.
Besök Winst via www.proceedo.net (endast Internet Explorer)
Har du inget eget användarkonto?
Användarnamn: avtal@uhb.goteborg.se Lösenord: winst