Nytt ramavtal för servicearbeten och mindre entreprenader – rulltrappor
Från 1 februari 2022 finns ett nytt ramavtal för servicearbeten och mindre entreprenader – rulltrappor. Avtalet är tecknat med tre leverantörer och omfattar bland annat installation, service, reparation av rulltrappor.
Vad ingår i ramavtalet?
Ramavtalet omfattar rulltrappsarbeten som installation, service, reparation samt byte av delar till rulltrappor.
Så beställer du
Beställningar läggs i Proceedo. Beställningar av uppdrag upp till 75 000 kronor sker genom rangordning. För uppdrag mellan 75 001 och 4,5 miljoner kronor ska du göra en förnyad konkurrensutsättning (FKU). För beställningar över 4,5 miljoner kronor finns möjlighet att göra FKU, alternativt att göra separat upphandling.
Antagna leverantörer
- KONE Aktiebolag
- Rulltrappservice Rullab AB
- TK Elevator Sweden AB
Vem beställer från ramavtalet?
- Göteborgs Stad
- Göteborgs Begravningssamfällighet
- Göteborgsregionens Kommunalförbund och ISGR AB
- Räddningstjänsten Storgöteborg
Vill du veta mer?
I Proceedo hittar du mer information om ramavtalet och leverantören från och med avtalsstart 1 februari . Sök på avtalskategori servicearbeten och mindre entreprenader – rulltrappor. För fler frågor når du kundservice på Inköp och upphandling via 031-366 37 00 eller kundservice@ink.goteborg.se.