
Från 1 oktober 2022 finns ett nytt ramavtal för klottersanering, område väster. Det innebär Göteborgs västra delar. Du kan beställa både klottersanering och skydd för att undvika klotter. Även affischrivning ingår.
Det har ställts tydliga miljökrav kring användningen av kemikalier för sanering och hur fordon och arbetsmaskiner får användas vid transport och arbete.
Vad ingår i ramavtalet?
Klottersanering, klotterskydd och affischrivning.
Vem beställer från ramavtalet?
Ägare och förvaltare till kommunala fastigheter som är belägna i Göteborgs Stads geografiska område Väster.
Så beställer du
Du beställer via ett formulär för aktuellt område. Beställningen skickas till klotter@systra.com som gör beställningen hos leverantören.
Vid frågor, kontakta Mattias Gustafsson
Telefonnummer: 072-553 23 02
E-post: klotter@systra.com
Vid akuta avrop/beställningar måste du ringa för att säkerställa kontakt innan beställning skickas. Kontakta alltid trafikkontoret/Systra AB för mer information.
Antagen leverantör
- PSI Services AB
Har du frågor om ramavtalet?
I Proceedo hittar du mer information om ramavtalet och leverantören från och med avtalsstart 1 oktober. Sök på avtalskategori klottersanering väster. Kundservice på Inköp och upphandling når du via kundservice@ink.goteborg.se eller 031-366 37 00.