Från 1 januari 2023 finns ett nytt ramavtal för service av IOS-enheter. Avtalet omfattar service av enheter från Apple, såsom Iphones, Ipads, och Mac-datorer. En nyhet för ramavtalet är att även service av androidtelefoner ingår i viss omfattning.
Det nya ramavtalet för service av IOS-enheter omfattar service av Appleprodukter och i mindre omfattning även service av androidtelefoner. Du hittar fullständiga villkor i Proceedo
Vad ingår i ramavtalet?
Ramavtalet omfattar service/reparationer av IOS enheter (olika modeller av iPhone mobiltelefon, iPad surfplatta och även Macdatorer). Även service av android mobiltelefoner såsom Samsung med flera och PC av olika tillverkare är aktuell i mindre omfattning. Service ska gälla i första hand för produkter utanför garanti, eller vid kort garantitid.
Så beställer du
Du beställer hos den leverantör bäst motsvarar dina behov till lägst pris.
Antagna leverantörer
- Home Media i Göteborg AB
- Datanova Sweden AB
Vem beställer från ramavtalet?
- Göteborgs Stad
- Göteborgs Begravningssamfällighet
- Göteborgsregionens Kommunalförbund och ISGR AB
- Räddningstjänsten Storgöteborg
- Gryning Vård AB
- Stiftelsen Göteborgs sjukhem inklusive ingående stiftelser och bolag
- Härryda kommun
- Lilla Edets kommun
- Mölndals Stad, Mölndal energi AB, Mölndalsbostäder AB, Mölndals parkerings AB,
- Mölndala fastighets AB, Gunnebo slott och trädgårdar AB, Förbo AB
- Stenungsunds kommun
- Öckerö kommun
Vill du veta mer?
I Proceedo hittar du mer information om ramavtalet och leverantören från och med avtalsstart 1 januari. Sök på avtalskategori service av IOS-enheter. Kundservice når du via 031-366 37 00 eller kundservice@ink.goteborg.se.