Från 1 oktober finns ett nytt ramavtal för klottersanering i södra Göteborg. Ramavtalet för klottersanering söder omfattar såväl sanering som klotterskydd och nedrivning av affischer.
I det nya ramavtalet gäller kvadratmeterpris för faktisk utförd sanering och fast pris för tillsyn/rondering. Ett antal miljökrav har ställts i upphandling som reglerar användningen av kemikalier för fordon och arbetsmaskiner.
Det här ingår i ramavtalet
Klottersanering, klotterskydd och affischrivning för Göteborgs Stads geografiska område Söder.
Vem beställer från ramavtalet
Ägare och förvaltare till kommunala fastigheter som är belägna i Göteborgs Stads geografiska område Söder.
Så beställer du
För beställning av klottersanering fyller du i formuläret för ditt entreprenadområde. Beställningen går till: klotter@systra.com som därefter gör beställningen hos leverantören.
Antagna leverantörer
PSI Services AB
Vill du veta mer?
I Proceedo hittar du mer information om ramavtalet från och med 1 oktober 2023. Sök på avtalskategori ”klottersanering söder”. Om du inte har behörighet att göra en beställning, vänligen kontakta ditt lokala verksamhetsstöd eller inköpssamordnare. Du når kundservice på inköps- och upphandlingsförvaltningen via kundservice@ink.goteborg.se eller 031-366 37 00.
Logga in i e-handelssystemet Proceedo.
Användarnamn: avtal@ink.goteborg.se
Lösenord: proceedo