Nytt gemensamt avtal för service och underhåll av storkök

Från 1 januari 2024 finns ett nytt avtal för storköksrelaterade tjänster såsom service och underhåll. Avtalet omfattar reparation, service och underhållsarbetet av utrustning efter garantitiden.
Det här ingår i avtalet
Ramavtalet omfattar reparations, service- och underhållsarbeten samt ominstallation av storköksutrustning efter att garantitiden har gått ut. Ramavtalet vänder sig till eftermarknaden.
Antagna leverantörer
- Francks Kylindustri i Göteborg AB
- Jillnesjö Storkök AB
- S. Holmgrens Väst AB
- Storkökscenter Väst AB
- Svensk Storköksservice AB
Så beställer du
Du beställer genom så kallad dynamisk rangordning. Den som har bäst pris på aktuellt behov får jobbet, eller teckna serviceavtal genom förnyad konkurrensutsättning.
Vem beställer från ramavtalet?
De som ansvarar för drift och underhåll av storkök.
Vill du veta mer?
I Proceedo hittar du mer information om avtalet från och med den 1 januari. Sök på avtalskategori ”storköksrelaterade tjänster såsom service och underhåll.”
Om du inte har behörighet att göra en beställning, vänligen kontakta ditt lokala verksamhetsstöd eller inköpssamordnare. Du når kundservice på inköps- och upphandlingsförvaltningen på mejl kundservice@ink.goteborg.se eller på telefon 031-366 37 00.