Nytt ramavtal för flytt, transport och magasineringstjänster
Från 1 oktober 2023 finns ett nytt ramavtal för flytt, transport och magasineringstjänster. I avtalet ingår hjälp med flytt, transport och magasinering av gods.
Det här ingår i ramavtalet
Flytt- och bärhjälp, transport av flyttgods och magasinering av gods
Antagna leverantörer
Delområde 1:
- OCT Office and computer transport AB
- NNTE Budbyrån AB
- Eterne AB
- Lindome Flyttningsbyrå AB
- GLC Flytt AB
Delområde 2 TAGE:
- NNTE Budbyrån AB
Så beställer du
För flyttuppdrag under 150 000 kronor gäller dynamisk rangordning då alla fem leverantörerna ska få möjlighet att lämna en uppdragsoffert. Följ den digitala beställarinstruktionen som finns i Proceedo och använd de mallar som finns där vid beställning av flytt.
För flyttuppdrag över 150 000 kronor ska en förnyad konkurrensutsättning göras (FKU). Följ instruktionerna i Proceedo.
Vem beställer från ramavtalet?
Förvaltningar och bolag inom Göteborgs Stad.
Vill du veta mer?
I Proceedo hittar du mer information om ramavtalet från och med 1 oktober 2023. Sök på avtalskategori ”flytt, transport och magasineringstjänster”. Om du inte har behörighet att göra en beställning, vänligen kontakta ditt lokala verksamhetsstöd eller inköpssamordnare. Du når kundservice på inköps- och upphandlingsförvaltningen via kundservice@ink.goteborg.se eller 031-366 37 00.
Logga in i e-handelssystemet Proceedo.
Användarnamn: avtal@ink.goteborg.se
Lösenord: proceedo