Som tidigare informerat här på Avtalsnyheter så löper det nuvarande ramavtalet för kontors- och skolmateriel med Lyreco Sverige AB ut den 28 februari 2025.
Den nya upphandlingen är försenad, nytt ramavtal kommer inte finnas på plats tills den 1 mars 2025. Göteborgs Stad har därför anslutit sig till ADDA inköpscentrals ramavtal angivna nedan med beställningsstart 250301.
Kopieringspapper 2022
- Delområde 2 – Kopieringspapper till kommuner, kommunala bolag och övriga organisationer (Office depot)
Kontors- och skolmaterial samt datortillbehör 2022
- Delområde 2 – Material för kontor och skola (Lyreco Sverige AB)
- Delområde 3 – Skriv- och räknehäften till skola (Lyreco Sverige AB)
Läs mer här Avtalsnyheter som också har länkar till ADDAs hemsida.
Göteborgs Stad kan endast anmäla staden, organisation nr 212000- 1355, till ADDAs ramavtal. Göteborgs Stads bolag och andra samverkande parter kan beställa från ADDAs ramavtal om de är avropsberättigade och har gjort en avropsanmälan. Tänk på att göra en avropsanmälan till ADDA så snart som möjligt.
Har du frågor?
Kontakta inköps- och upphandlingförvaltningen via kundservice@ink.goteborg.se eller 031-365 00 00 (Göteborgs Stads kontaktcenter).