På grund av säkerhetsskäl har vi varit tvungna att ändra den generella gästinloggningen och ta bort uppgifterna externt. Det innebär att du inte längre kommer kunna logga in i Proceedo för att se våra avtal med det tidigare lösenordet och att du behöver kontakta inköps- och upphandlingsförvaltningen för att få nya uppgifter.
Sedan 14 december gäller en ny lösning som gäller tills vidare. Det innebär tre nya generella användare, en för leverantörer, en för samverkansparter och en för övriga medarbetare i Göteborgs Stad och allmänhet med tittbehörighet. De nya inloggen ger samma behörighet som den tidigare generella inloggningen.
Du får nya uppgifter av kundservice
Kontakta kundservice på inköps- och inköps- och upphandlingsförvaltningen om du vill ha inloggningsuppgifter: kundservice@ink.goteborg.se. Du kan dela med dig av inloggningsuppgifterna internt men inte lägga upp informationen externt. Vi hoppas att denna lösning ska kunna fungera permanent.
Har ni några frågor är det bara att höra av er till kundservice.