Tillfälligt ramavtal för telefoni- och telematiktjänster från 1 juli 2024
Från 1 juli finns ett tillfälligt avtal för telefoni- och telematiktjänster som övergår automatiskt utan avbrott eller påverkan för dig som beställare. Samma priser kommer att gälla.
Det nuvarande ramavtalet för telefoni- och telematiktjänster gäller fram till och med den 30 juni 2024. Anledningen till att det ännu inte finns ett nytt ramavtal är att upphandlingen av det ordinarie ramavtalet har utökats och även omfattar växel-, kontaktcenter- och katalogtjänster för bland annat Intraservice. På grund av att denna upphandling har tagit längre tid än förväntat, upphandlas nu ett tillfälligt ramavtal för att täcka behovet under övergångsperioden.
Det tillfälliga ramavtalet ska enligt plan börja gälla den 1 juli 2024 och ersätta det befintliga ramavtalet. Övergången kommer att ske utan avbrott i tjänsten eller påverkan på er som beställare för samtliga abonnemangstjänster. Det tillfälliga ramavtalet kommer att erbjuda samma priser som det befintliga ramavtalet.
För frågor eller stöd i inköpsfrågor
Kontakta kundservice inköps- och upphandlingsförvaltningen via kundservice@ink.goteborg.se eller 031-366 37 00.