Från 1 januari 2025 finns ett nytt avtal för klottersanering öster. Avtalet omfattar sanering, skydd och affischrivning.
Nyheter från föregående avtal
Ny prissättning av tjänsten där ett fast pris nu mer endast betalas för tillsyn/rondering. Ersättning för sanering av klotter i tillsynsentreprenaden tillkommer med ett kvadratmeterpris för faktisk utförd sanering.
Nya prisposter har tillkommit i avrop med krav på färdigställande inom 24 timmar samt för personal vid övriga arbeten där extra personal krävs.
Så beställer du
Du beställer genom att fylla i formuläret i för aktuellt entreprenadområde. Beställningen går till klottersamordning@stadsmiljo.goteborg.se som därefter gör beställningen hos rätt leverantör.
Antagna leverantörer
PSI Services AB
Det här ingår i avtalet
Klottersanering, klotterskydd och affischrivning för Göteborgs Stads geografiska område öster genom tillsynsentreprenad och avrop.
Vem beställer från ramavtalet?
Ägare och förvaltare av kommunala fastigheter som är belägna i Göteborgs Stads geografiska område öster.
Vill du veta mer?
I Proceedo hittar du mer information om avtalet. Sök på avtalskategori ”klottersanering öster” från 1 januari 2025.
Om du inte har behörighet att göra en beställning, vänligen kontakta ditt lokala verksamhetsstöd eller inköpssamordnare. Du når kundservice på inköps- och upphandlingsförvaltningen på mejl kundservice@ink.goteborg.se eller på telefon 031-365 00 00 (Göteborgs Stads kontaktcenter).